אודות

גילוי נאות

אדר פיננשיא בנויה משתי יחידות משולבות. האחת מתמחה בתכנון פיננסי מקיף והשנייה סוכנות לביטוח פנסיוני המהווה את התשתית התפעולית לארגון כולו .

החברה אמצה שיטות עבודה על פי הסטנדרטים הבינלאומיים של ארגון המתכננים הפיננסי העולמי, ואנו חברים בארגון הבינלאומי למתכננים פיננסים C.F.P (Certified Financial Planner)
כל המתכננים הפיננסים בחברה הם בעלי תואר אקדמי ובעלי השכלה כלכלית וניסיון המותאמים לעיסוקם הספציפי בחברה.

סוכנות הביטוח חברה בארגון הגג העולמי של הסוכנים ורשאית לשאת בתואר M.D.R.T. הארגון מונה כיום כ-60,000 סוכנים בלבד מכל רחבי העולם .

החברה מפעילה טכנולוגיה מתקדמת ועשירה תוך שימוש בשיטות עבודה נטולות ניירת (paperless) המאפשרת רמת דיוק ומקצועיות גבוהים במיוחד במטרה לייצר ערך גבוהה ללקוחות.

צוות העובדים באדר פיננשיא מתודרך מקצועית ומעודכן. אנו מקושרים למאגרי מידע ולאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה בכדי לשמור על רמה מקצועית גבוהה על מנת לעמוד בהתחייבויותינו ללקוחות

החזון שלנו

 להעניק פתרונות פיננסיים וביטוחיים אופטימאליים ללקוחותינו, מתוך ראיית צרכיהם המשתנים במעגל החיים.

ייעוד

לסייע ללקוחותינו לקבל החלטות מושכלות הנוגעות לנכסיהם הפיננסיים, במטרה להבטיח את ביטחונם הכלכלי לאורך השנים.

ללוות את לקוחותינו ולסייע להם בכל צמתי ההחלטות הפיננסיות אותן ידרשו לקבל, עבורם ועבור בני משפחתם.

לרכוש את ההגנות הביטוחיות המתאימות ביותר ללקוחות בהתאם למצבם המשפחתי, רמות ההכנסה ואופי העיסוק שלהם, תוך התאמתן לשינויים ולהתפתחות במעגל החיים.

אנחנו באדר פיננשיא מתחייבים לפעול מתוך יושר והגינות ללא רבב, מקצוענות ללא פשרות, אמינות מוחלטת, שירות אישי בגובה העיניים וסודיות.

שיר לוי פנקס בעלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני ופועלת מטעם סוכנות "אדר פיננשיא סוכנות לביטוח פנסיוני (2010) בע"מ". איננו עוסקים ביעוץ פנסיוני ואיננו קשורים בגוף מוסדי כלשהו (חברת ביטוח, בית השקעות או בנק).
במסגרת רישיונה זה, אנו קשורים בחוזים כדין עם רשימת הגופים המוסדיים הבאים שאת מוצריהם אנו משווקים:

ביטוח חיים

פנסיה

גמל

השתלמות

כלל  89%

כלל  94%

כלל 85%

כלל 85%

מגדל 

הפניקס

אנליסט

מור 12%

הראל 

מנורה

מור

אנליסט

    

פוליסות ביטוח

קרנות פנסיה

קופות גמל

קרנות השתלמות

כלל חברה לביטוח בע"מ 99%

כלל פנסיה וגמל בע"מ 94%

כלל פנסיה וגמל בע"מ75%

אלטשולר שחם פנסיה וגמל בע"מ 62%

מגדל חברה לביטוח בע"מ

אלטשולר שחם פנסיה וגמל בע"מ

אלטשולר שחם פנסיה וגמל בע"מ 25%

כלל פנסיה וגמל בע"מ 38%

הראל חברה לביטוח בע"מ

הראל פנסיה וגמל בע"מ

ילין לפידות בע"מ

ילין לפידות בע"מ

הפניקס חברה לביטוח בע"מ

מגדלת מקפת קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ

הראל פנסיה וגמל בע"מ

הראל פנסיה וגמל בע"מ

מנורה חברה לביטוח בע"מ

מנורה פנסיה וגמל בע"מ

אמנות שירות

שם הסוכנות
אדר פיננשיא סוכנות לביטוח פנסיוני (2010) בע"מ

 

מספר רישיון
514434943

אמנת השירות ללקוחות סוכנת הביטוח אשר הינה חברה בלשכת סוכני הביטוח בישראל, באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכנת הביטוח בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.

אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

אמנת השרות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום ה17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות ומקבלי השירות:

בעל רישיון יתייחס ללקוחותיו בהגינות ובכבוד ויכבד את פרטיותם.

  • בעל רישיון יפעל לעדכן את לקוחותיו לגבי אופן קבלת שירות ממנו, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדו.
  • בעל רישיון ייתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך 14 יום ממועד פניית לקוח המבקש לתאם עמו פגישה או לשוחח איתו.
  • בעל רישיון יקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, יספק מענה ראשוני לכל פנייה בתוך 4 ימי עסקים, וימסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן.
  • בעל רישיון ייתן מענה ענייני תוך 7 ימי עסקים לבקשת לקוח לקבל ממנו או מגוף מוסדי אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  • בעל רישיון ימסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, תוך 3 ימי עסקים ממועד דרישת הלקוח, לרבות לקוח לשעבר.
  • בעל רישיון ימסור ללקוח שפנה אליו בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה מול הגוף המוסדי העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה בתוך 2 ימי עסקים.
  • הובא לידיעתו של בעל רישיון על ידי הגוף המוסדי, מעסיק או לקוח כי חל שינוי במצבו של הלקוח בקשר למוצר פנסיוני, לרבות לעניין שינוי בתנאי העסקתו, ייזום פניית שירות ללקוח בתוך 21 ימי עסקים, לבחינת התאמת המוצר הפנסיוני לצרכיו נוכח השינויים.
כתב שירות לקוח

מיום תחילת הרפורמות החדשות בענף הביטוח [ינואר 2004 ], הוגדלה חובתו של סוכן הביטוח כלפי הלקוחות והוטלו עליו מטלות חדשות ונוספות שלא היו קיימות קודם לכן.

עמידה בדרישות החוק והתקנות החדשות, כרוכה בעליה ניכרת בעלויות תפעול המשרד.

לכן, אנו נאלצים לגבות עמלות הכרוכות במתן השירותים המפורטים.

לקוחות רשאים וזכאים לבצע את כל הפעולות ישירות מול מוקדי שירות הלקוחות של חברות

הביטוח ובתי ההשקעות, פרטי ההתקשרות מצורפים מטה.

שירותים כלליים

עדכון פרטים/ שינוי כתובת/ עדכון מוטבים

ללא עלות (אחת לשנה(

עדכון כיסויים וסכומי ביטוח בפוליסות

ללא עלות

 

ביטוח, פנסיה, גמל והשתלמות

הכנת דוח צבירות ו/ או טבלת כיסויים

ללא עלות (אחת לשנתיים(

כל דוח נוסף

500 ₪

עמלת עריכת מסמכים להלוואה

150 ₪ לכל חוזה

עמלת פירעון מוקדם פיצויים ו/או תגמולים

500 ₪ ולא יותר מ-5% מערך הפדיון

טיפול ברצפים+ הכנת טופס 161 א'

150 ₪

פדיון קופת גמל/קרן השתלמות/חיסכון

ללא עלות

עמלת פתיחת תיק בתביעות ביטוח חיים ומחלות קשות

500 ₪

עמלת פתיחת תיק בתביעות קרן פנסיה

650 ₪

עמלת טיפול בתביעה בפוליסה שאינה מנוהלת בסוכנות

500 ₪+ 5% מהצלחה

עמלת שחזור מסמכים והעתקי פוליסות

40 ₪ למסמך/ פוליסה

עמלת עריכת מסמכים: אישורי מס, הצהרות הון

50 ₪ לתעודת זהות

 

המחירים לא כוללים מע"מ

תשלום יבוצע טרם הטיפול והוא אינו מותנה בהצלחה.
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית בלבד.

כתב שירות למעסיק

מיום תחילת הרפורמות החדשות בענף הביטוח [ינואר 2004], הוגדלה חובתו של סוכן הביטוח כלפי הלקוחות והוטלו עליו מטלות חדשות ונוספות שלא היו קיימות קודם לכן.
עמידה בדרישות החוק והתקנות החדשות שהוטלו במהלך 2016 כרוכה בעליה ניכרת בעלויות תפעול המשרד :תפעול, מסלקה, שרותי סליקה והתאמת צרכים, לכן, אנו נאלצים לגבות עמלות הכרוכות במתן שירותים המפורטים.

מעסיקים רבים העדיפו לעבור לשיטת תשלום שכ"ט חודשי מקבלים שירותים מועדפים ונמנעים מתשלום לכל פעולה. אנו מזמינים אתכם להצטרף אליהם.


שירותים כלליים

עדכון פרטים/ שינוי כתובת/ עדכון מוטבים

ללא עלות (אחת לשנה)

עדכון כיסויים וסכומי ביטוח בפוליסות

ללא עלות

 

ביטוח, פנסיה, גמל והשתלמות

פתיחת תכנית חדשה/ קבלת בעלות בפוליסה קיימת לאחר העלאה למסלקה

100 ₪

שינוי שכר/ שינוי הפרשות/ חופשות ללא תשלום/ חופשת לידה

ללא עלות

העברת העתק פוליסה חדשה/ לאחר שינויים

ללא עלות*

תהליך עזיבת עבודה: הודעה, 161 וניתוק יחסים          

ללא עלות

העברת בעלות בין מעסיקים ללא 161

150 ₪ לעובד**

 

* העתק פוליסה שלא לאחר קבלת בעלות/ שינויים יחויב בעלות של 40 ₪ לפוליסה.

** אין באמור לפטור את המעסיק מפניה לפקיד השומה


המחירים לא כוללים מע"מ

 

הצטרפות לניוזלטר

הצטרפו עכשיו לקהילת הניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים  על חדשות אירועים וטיפים.